Αρχείο

11 Δεκεμβρίου 2012

Επίθεση σε Μανώλη και Μαρκόπουλο από τον Ουζουνίδη

Ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων στον Έβρο, Μαρίνος Ουζουνίδης, μίλησε σε ραδιοφωνική εκπομπή του Maximum FM της Κομοτηνής και επιτέθηκε στους Γιάννη Μανώλη και Κώστα Μαρκόπουλο. Σε ό,τι αφορά τον κ. Μανώλη, ο κ. Ουζουνίδης ανέφερε: "Στη ζωή του δεν έχει πληρώσει ένσημα στο ΙΚΑ και περιφέρεται από κανάλι σε κανάλι. Αντί να κάνει κανένα...


μεροκάματο, κάνει κριτική". Σχετικά με τον Κώστα Μαρκόπουλο, τόνισε: "Αν θέλει να γίνει πρόεδρος, ας το διευκρινίσει. Αυτός είναι που κόβει και ράβει στο κόμμα μας. Εμένα δεν με κάλεσε ποτέ στο γραφείο του να του πω τι γίνεται στον Έβρο. Αν έχω και εγώ 10 επιστημονικούς συνεργάτες, θα γίνω γατόνι!" Τέλος, αναφερόμενος σε όσους αποχωρούν σημείωσε: "Στο καλό της Παναγίας, όπου θέλουν να πάνε. Εγώ είμαι αισιόδοξος, θα μας βγει σε καλό".