Αρχείο

25 Ιουνίου 2014

Ο αμετανόητος που «δηλώνει» μετανιωμένος!

Τελικά... «κωλοτούμπας» όνομα και πράγμα ο Αδωνις Γεωργιάδης. Από τη μια διέψευδε τις αποκαλύψεις για τους όρους που έβαλε στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά για να πει το «ναι» στη θέση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Ν.Δ. αλλά και τους διαλόγους που διέρρευσαν, και χθες άρχισε τα «συγγνώμη» για τις αντιδράσεις του. Η δημόσια συγγνώμη ύστερα από τόσες ημέρες μόνο πολιτική...

συνέπεια δεν δείχνει, αλλά προσθέτει ακόμη ένα λιθαράκι στην απαξίωση των πολιτικών και του πολιτικού συστήματος τόσο με τη φρασεολογία του όσο και με την πολιτική συμπεριφορά του.

Στη συνέντευξή του στην «Καθημερινή» ο πρώην υπουργός Υγείας ζήτησε δημόσια συγγνώμη από τον πρωθυπουργό, χαρακτήρισε άθλιο χειρισμό την πρώτη αντίδρασή του έπειτα από την απομάκρυνσή του από το κυβερνητικό σχήμα και παραδέχθηκε ότι ίσως αυτό οφείλεται στην υπερβολική έκθεσή του στα ΜΜΕ.

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον πρωθυπουργό. Η πρώτη αντίδρασή μου στην απομάκρυνσή μου από το υπουργείο Υγείας ήταν εκ μέρους μου ένας άθλιος χειρισμός. Επέδειξα απαράδεκτη συμπεριφορά, που αδικεί πάρα πολύ τον εαυτό μου. Εχω μετανιώσει όσο δεν φαντάζεστε και θέλω να του ζητήσω και δημοσίως συγγνώμη» είπε ο κ. Γεωργιάδης, που από τον Σεπτέμβριο θα είναι ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ.


Δεν σταμάτησε, όμως, εκεί η κατρακύλα. Συνεχίζοντας, ισχυρίστηκε ότι αισθάνεται διπλά άσχημα, διότι «ο Σαμαράς εμένα με ευεργέτησε κι εγώ αντέδρασα λες και δεν είναι αναφαίρετο δικαίωμα του πρωθυπουργού να αλλάζει τους υπουργούς του. Οπως όλοι, έχω κάποια συν και κάποια πλην. Στα πλην μου είναι ότι υπερεκτίθεμαι και ότι κάποιες φορές ξεπερνώ το μέτρο και υπερβάλλω στις συγκρούσεις μου. Αρα, λοιπόν, μπορεί όντως να υπήρχαν λόγοι να αντικατασταθώ και σίγουρα ο πρωθυπουργός είχε τους λόγους του, καθώς εκείνος μπορεί να βλέπει καλύτερα τη μεγάλη εικόνα».

Σε ερώτηση για το αν έχει μετανιώσει για το ακροδεξιό παρελθόν του, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε, μεταξύ άλλων: «Δεν υπάρχει κανένα ακροδεξιό παρελθόν. Εγώ πάντα ήμουν δεξιός. Ούτε κεντροδεξιός ούτε ακροδεξιός».

dimokratianews.gr