Αρχείο

29 Μαΐου 2014

Σταυρογιάννης: «Ανέτρεψα το σύμπαν..»

«Εγώ τιμώ την εντολή που μου έδωσαν οι συμπολίτες μου» είναι το μήνυμα που στέλνει ο ανεξάρτητος βουλευτής και στέλεχος της «Νέας Μέρας» του Χρήστου Ζώη, Νίκος Σταυρογιάννης, ο οποίος εξελέγη δήμαρχος Λαμιέων με ποσοστό 53,35%.

Μιλώντας στο karfitsa.gr ξεκαθαρίζει ότι θα...

είναι ο επόμενος δήμαρχος της περιοχής, παρά τα διάφορα δημοσιεύματα που τον ήθελαν να το σκέφτεται, καθώς δεν επιθυμεί με την παραίτησή του να επιστρέψει η βουλευτική του έδρα στη Νέα Δημοκρατία. «Αναφέρομαι στη βουλευτική μου έδρα. Εγώ αποφασίζω τι θα κάνω όχι οι άνθρωποι του Σαμαρά και η ΝΔ» σχολιάζει ο κ. Σταυρογιάννης και συμπληρώνει: «Πήρα εντολή από τους δημότες και μάλιστα ανατρέποντας το σύμπαν. Τα υπόλοιπα είναι δικός μου λογαριασμός και κανενός άλλου».

karfitsa.gr