Αρχείο

16 Μαΐου 2014

Αριστερός δηλώνει ο Σπηλιωτόπουλος! Δεν αμφιβάλλαμε...

Ως κλασσικός εκφραστής της ενοχικής δεξιάς που συνεχώς απολογείται στην απέναντι πλευρά, ο Άρης Σπηλιωτόπουλος δήλωσε αριστερός στο iefimerida.gr, ενώ σε συνέντευξή του στο boro.gr τόνισε ότι βασική επιρροή του είναι ο μαρξισμός. Ας απολαύσουμε τα επίμαχα αποσπάσματα από τις σχετικές συνεντεύξεις του υποψηφίου δημάρχου της ΝΔ (!) και όχι της αριστεράς:

"Εδώ και πάρα πολλά χρόνια η Αθήνα που είναι φιλελεύθερη πόλη έχει εβραϊκή συναγωγή, αρμένικη εκκλησία, καθολικούς. Εγώ στο ψηφοδέλτιό μου έχω εβραίο, έχω έγχρωμο, έχω Αρμένιο, έχω Ευαγγελιστή. Αλλωστε ήμουν εναντίον της υποχρεωτικής αναγραφής...

του θρησκεύματος, ο μοναδικός από τη Νέα Δημοκρατία. Είμαι τόσο φιλελεύθερος που είμαι πραγματικά αριστερός. Γιατί αριστεροσύνη σημαίνει να έχεις ανοιχτό μυαλό, να σέβεσαι τον πολίτη, να του δίνεις το δικαίωμα να αποφασίζει ο ίδιος για την τύχη του." (iefimerida.gr)

"-Μια βασική επιρροή σας;
Ο διαλεκτισμός και ο μαρξισμός ως εργαλείο ανάλυσης." (boro.gr)