Αρχείο

26 Οκτωβρίου 2012

Μπηχτές κατά Ρουσόπουλου στο νέο βιβλίο του Βύρωνα Πολύδωρα

Αιχμές κατά του Ρουσόπουλου και του επικοινωνιακού επιτελείου του Κώστα Καραμανλή αφήνει ο Βύρων Πολύδωρας στο νέο του βιβλίο με τίτλο: "Περί δημοσίου Χρέους". Συγκεκριμένα, ο κ. Πολύδωρας, σε απόσπασμα του βιβλίου αναφέρει: "O γράφων (σ.σ ο Πολύδωρας) στις εκλογές του 2004 απαντών σε ερώτηση δημοσιογράφου: «πως θα αντιμετωπίσετε το σύστημα ΠΑΣΟΚ;» απήντησε...


«με το καλημέρα θα λάβουν την οδό προς την έξοδο 10.000 αξιωματούχοι του ΠΑΣΟΚ». Έπεσαν τότε επάνω μου να με φάνε. Οι άσπονδοι φίλοι μου, με πρώτους τους αρμόδιους της επικοινωνίας, χτύπησαν με σφοδρότητα εμένα ως δήθεν μισαλλόδοξο που χαλούσα το αμνησίκακο και μεγάθυμο προφίλ της Νέας Δημοκρατίας του Κώστα Καραμανλή. Με στόχο τους να μείνω εκτός Βουλής! Έχασαν. Μπήκα στη Βουλή ανέτως αλλά με άφησαν εκτός κυβερνήσεως. Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω τα αίτια τόσης κακίας και τέτοιας σφοδρής επίθεσης. Μου περνούσε από το νου πάντως , μήπως ήθελαν τη συγκατοίκηση γιατί οι «αξιωματούχοι» του ΠΑΣΟΚ , που προσπαθούσα εγώ να οδηγήσω στην έξοδο, διέθεταν τεχνογνωσία «λαμογιάς» που επεδίωκαν να διδαχθούν! Η τιμωρός θεία δίκη κράτησε τους άσπονδους «επικοινωνιακούς» εκτός πολιτικής δράσης και μνήμης!"