Αρχείο

3 Ιουνίου 2014

H Ελληνίδα μητριά της Μαρίν Λεπέν (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Ονομάζεται Ζανί Λεπέν και γεννήθηκε με το όνομα Ζανίν Μαρί Λουίζ Πάσχος, το 1932 στη Νίκαια της Γαλλίας. Είναι η δεύτερη σύζυγος του εθνικιστή ηγέτη Ζαν Μαρί Λεπέν και μητριά της Μαρίν, η οποία είναι επικεφαλής του κόμματος Εθνικό Μέτωπο (δείτε εικόνες) που ήρθε πρώτο στις πρόσφατες ευρωεκλογές.

Η Ζανί Πάσχος γεννήθηκε από πατέρα εμιγκρέ Έλληνα. Ηταν έμπορος έργων τέχνης ενώ...

η μητέρα της είχε γαλλο-ολλανδική καταγωγή. Η Ζανί έκανε έναν πρώτο γάμο με έναν βέλγο επιχειρηματία αλλά χώρισαν το 1984.

Η Ζανί συνάντησε τον ηγέτη του εθνικιστικού κόμματος το 1985, όπως το αφηγείται η ίδια. «Είμαστε την άνοιξη του 1985. Ένας φίλος μου τηλεφωνεί και μου λέει: Εσύ που ξέρεις από τραπέζια δεν καλείς κι ένα φίλο μου; Πήρε διαζύγιο και παρότι ζει με τις τρεις κόρες του νοιώθει λίγο μόνος».

Έτσι κι έγινε. Της ξανατηλεφώνησε ένα χρόνο αργότερα. «Σηκώνω το τηλέφωνο, ακούω τη φωνή του και νοιώθω τα μαγουλά μου να κοκκινίζουν, τα πόδια μου να κόβονται. Τι χαρά! Μου τηλεφώνησε! Ζήτω! Ο έρωτας».

Παντρεύτηκαν τον Μάιο του 1991. Σε κανάλι η Ζανί, το 1995, δηλώνει ότι ο άντρας της «είναι αρσενικό και παραμένει... Αγαπάει τις γυναίκες... Αγαπάει τους Γάλλους... Οι άνθρωποι τον κοιτάζουν παράξενα αλλά εμένα μου φαίνεται φυσιολογικός. Αν γινόμουν Πρώτη Κυρία της Γαλλίας δεν θα καθόμουν έτσι, θα πήγαινε στα τέσσερα σημεία του κόσμου...»

Η Ζανί Λεπέν είναι πρόεδρος σε πολλές οργανώσεις όπως SOS Για τα παιδιά του Ιράκ ενώ το 2007 πήγε με τον ακροδεξιό καλλιτέχνη Ντιεντονέ στο Καμερούν για φιλανθρωπικές δράσεις.

Οι φωτογραφίες είναι από το Έψιλον της Ελευθεροτυπίας, στη βίλα του ζεύγους στο Σαν Κλου, το πολυτελές προάστιο του Παρισιού. Ο Λεπέν είναι βαθύπλουτος και η περιουσία του γίνεται συχνά στόχος φημών για τον τρόπο με τον οποίο την απέκτησε.

karfotiko.blogspot.gr