Αρχείο

29 Μαΐου 2014

«Κατάσκοπος» ο Κώστας Καραμανλής;

Πολλά έχουν γραφτεί για τις παρακολουθήσεις του Κώστα Καραμανλή επί πρωθυπουργίας του. τώρα, μαθαίνουμε πως και ο… ίδιος «κατασκόπευε» τους υπουργούς του, όταν έβγαιναν έξω από...

το Μέγαρο Μαξίμου και μιλούσαν στους δημοσιογράφους… off the record.

Γράφει ο Βηματοδότης στο Βήμα: «Μου μετέφερε στενός συνεργάτης του πρώην πρωθυπουργού κ. Κ. Καραμανλή μια ιστορία για το πώς ήλεγχε τους υπουργούς του. Είναι απίστευτη αυτή η ιστορία, για την οποία μπήκα στον πειρασμό να σας τη μεταφέρω όπως ακριβώς μου τη διηγήθηκαν. Γνωρίζετε προφανώς τις νεραντζιές που βρίσκονται έξω από την κύρια είσοδο του Μεγάρου Μαξίμου. Οπως γνωρίζετε ότι κάτω απ” αυτές πολλοί υπουργοί (μου είπε και τα ονόματά τους) έκαναν δήθεν off the record ενημέρωση στους δημοσιογράφους για το τι τους είπε στη συνάντηση που είχαν προηγουμένως ο τότε πρωθυπουργός. Ε, λοιπόν, σας πληροφορώ ότι ο κ. Καραμανλής γνώριζε ποιος και πότε κάνει την ενημέρωση κάτω από τη νεραντζιά. Αν και τους ανέφερε στη συνάντηση που είχε μαζί τους να μην αποκαλύψουν τίποτα, όταν αυτοί έφευγαν πήγαινε στο παράθυρο του γραφείου, παραμέριζε λιγάκι την κουρτίνα και «κρυφοκοίταζε» προς τη νεραντζιά. Εβλεπε έκπληκτος τον υπουργό του να ενημερώνει δήθεν μυστικά τα ΜΜΕ. Αυτό το θέαμα τον εξόργιζε. Αυτά μου είπαν και σας τα λέω και αμαρτίαν ουκ έχω…»

crashonline.gr