Αρχείο

17 Μαΐου 2014

Χοντρός καυγάς Καμμένου - Καπερνάρου. Τι απαντά ο ίδιος...

Μία μέρα πριν ανοίξουν οι κάλπες για τον πρώτο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών φήμες θέλουν τον συνδυασμό του Βασίλη Καπερνάρου να βρίσκεται ένα βήμα πριν την ανεξαρτητοποίηση. Ο λόγος είναι ο χοντρός καυγάς που ξέσπασε ανάμεσα στον υποψήφιο δήμαρχο και τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ, Πάνο Καμμένο και δείχνει να έχει φτάσει τις...

σχέσεις τους ένα βήμα πριν την οριστική ρήξη. Αιτία του τσακωμού ήταν οι εκλογικοί αντιπρόσωποι και τα ψηφοδέλτια όπως αναφέρουν οι πληροφορίες.

Ο υποψήφιος δήμαρχος εμφανιζόταν δυσαρεστημένος όλο το προηγούμενο διάστημα και είχε απομακρυνθεί πολύ από την κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος. Ο λόγος ήταν ότι το κόμμα σύμφωνα με πηγές δεν τον στήριξε οικονομικά στην προσπάθειά που καταγάγει για τον Δήμο Αθηναίων. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, συνομιλώντας με τον Πάνο Καμμένο του είπε σε έντονο τόνο "Άσε με στην ησυχία μου, εγώ εβαλα όλα τα χρήματα για την προεκλογική εκστρατεία από την τσέπη μου" και συνεχίσε λέγοντας "Είμαι τελείως ανεξάρτητος στην υποψηφιότητά μου για την Αθήνα".

AΞΙΖΕΙ: Σε επικοινωνία που είχαν τα parapolitika.gr με τον κύριο Καπερνάρο, εκείνος διέψευσε πως υπήρχε θερμό επεισόδιο, ωστόσο επιεβεβαίωσε ότι τα έξοδα της προεκλογικής του καμπάνια τα έχει αναλάβει προσωπικά ο ίδιος , χωρίς να έχει καμία βοήθεια.

parapolitika.gr