Αρχείο

26 Ιουνίου 2014

Γεωργιάδης: Είμαι δεξιός και μου'στειλε ο Παττακός βιβλίο με αφιέρωση, σιγά τ'αυγά-Το 25ευρο θα επιστρέψει

«Ο πατέρας μου, που ήταν βασιλόφρων, ήταν φυλακή επί Χούντας. Εγώ είμαι δεξιός. Ποτέ δεν ήμουν ακροδεξιός. Εγώ ποτέ δεν θα πω ότι ψήφισα το Μνημόνιο με το ζόρι. Πίστευα στις...

μεταρρυθμίσεις και τις ψήφισα», συνέχισε στον ΣΚΑΪ ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ.

Το εισιτήριο των 25 ευρώ στα νοσοκομεία «που μου έδωσαν εντολή να το αποσύρω ως υπουργός Υγείας, μια μέρα θα επανέλθει με άλλον υπουργό», δήλωσε την Τρίτη στον ΣΚΑΪ ο κοινοβουλευτικός ε εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης.

Απέρριψε τις καταγγελίες περί σχέσης του με το στέλεχος της Χούντας Στυλιανό Παττακό, λέγοντας οτι του έστειλε το βιβλίο του με μια αφιέρωση.

«Εγώ τι να κάνω; Το πρόβλημα θα ήταν αν έστελνα εγώ το δικό μου βιβλίο στον Παττακό με αφιέρωση. Ο Παττακός μου έχει στείλει τρία βιβλία και τα έχω διαβάσει και είχαν ιστορικό ενδιαφέρον. Και τα έχω και στη βιβλιοθήκη μου. Εγώ γεννήθηκα το 1972, λέτε να ήμουν συνεργάτης της Χούντας;» διερωτήθηκε.

«Ο πατέρας μου, που ήταν βασιλόφρων, ήταν φυλακή επί Χούντας. Εγώ είμαι δεξιός. Ποτέ δεν ήμουν ακροδεξιός. Εγώ ποτέ δεν θα πω ότι ψήφισα το Μνημόνιο με το ζόρι. Πίστευα στις μεταρρυθμίσεις και τις ψήφισα», συνέχισε.

Ο πρώην υπουργός προσέθεσε ότι αν συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις από την κυβέρνηση, τότε δεν θα γίνουν εκλογές τον Οκτώβριο.

«Τα πράγματα είναι σαν το ποδήλατο. Αν σταματήσεις να κανείς πεντάλ, πέφτεις», συμπλήρωσε.

Πηγή: skai.gr
dexiextrem.blogspot.gr