Αρχείο

11 Δεκεμβρίου 2012

Παραιτήθηκε και ο Δ. Σταμάτης


Με την παρακάτω επιστολή και ο Δημήτρης Σταμάτης υπέβαλλε την παραίτησή του από τους Ανεξάρτητους Έλληνες:
"Κύριε πρόεδρε,
Για λόγους προσωπικής και πολιτικής αξιοπρέπειας, μετά τα τελευταία γεγονότα, είμαι υποχρεωμένος να σας υποβάλλω και γραπτά την παραίτηση μου, αφού την υπέβαλλα το πρώτον προφορικά μετά την κοινή συνεδρίαση της...


Διοικούσας Επιτροπής και της Κοινοβουλευτικής Ομάδας.
Δράττομαι της ευκαιρίας να επαναλάβω στον κάθε Έλληνα πολίτη τη σταθερή μου θέση κατά του μνημονίου όπως και των αρχών της μεγάλης Κεντροδεξιάς και της ιδεολογίας του κοινωνικού φιλελευθερισμού.
Θα συνεχίσω τον αγώνα μου ως Έλληνας πολίτης στις αρχές της ιδρυτικής διακήρυξης της Ενωμένης Ευρώπης και της Ευρώπης των λαών. Θα συνεχίσω τον αγώνα υπέρ της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης, του κοινού νομίσματος και της ευημερίας των λαών.
Θα συνεχίσω τον αγώνα μου κατά των πολιτικών της αλαζονείας και της περιστασιακής μεταμόρφωσης των πολιτικών όπως κάθε φορά τους εξυπηρετεί.
Ευχαριστώ και τιμώ ιδιαίτερα τους Αιτωλοακαρνάνες για την τιμή που αυτοί για τόσα χρόνια μου δώσανε".