Αρχείο

19 Νοεμβρίου 2012

Η απάντηση Κακλαμάνη σε δημοσίευμα της Real News


Με αφορμή το έγγραφο του ΣΔΟΕ, που αποκάλυψε η εφημερίδα Real News, ο βουλευτής της ΝΔ, Νικήτας Κακλαμάνης, δήλωσε:
"Σχετικά με τη σημερινή "αποκάλυψη-βόμβα" της εφημερίδας "Real News", σε ότι τουλάχιστον με αφορά, θα πρέπει να υπενθυμίσω ότι:
Ο έλεγχος του ΣΔΟΕ γίνεται κατόπιν δικής μου έγγραφης απαίτησης προς τον υφυπουργό κ. Μαυραγάνη και η επιστολή αυτή έχει δημοσιοποιηθεί προ εβδομάδων.
Το αίτημα το επανέλαβα προφορικά στον Ειδικό...


Γραμματέα του ΣΔΟΕ κ. Στασινόπουλο, όταν τον επισκέφτηκα, παρουσία των δικηγόρων μου.
Πριν λίγες μέρες, κατά τη διάρκεια της ομιλίας μου στη Βουλή για τον προϋπολογισμό (ιδέ πρακτικά), επανέλαβα το αίτημα του ελέγχου και της δημοσιοποίησης του πορίσματος, επειδή εκείνη τη στιγμή κατά σύμπτωση την κυβέρνηση εκπροσωπούσε στα υπουργικά έδρανα, ο υφυπουργός κ. Μαυραγάνης.
Η "κατηγορία", που μου αποδόθηκε, σύμφωνα με την ενημέρωσή μου από το ΣΔΟΕ, ήταν τηλεφωνική και βεβαίως ανώνυμη.
Ελπίζω το πόρισμα του προσωπικού μου ελέγχου να τύχει ανάλογης προβολής από την εφημερίδα "Real News", χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να το ζητήσω".