Δηλώσεις από Ζώη, Ντάβρη και Ιατρίδη!
Σχολιάζοντας τα σημερινά επεισόδια στο Πεντάγωνο, ο εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Χρήστος Ζώης, ανέφερε:
"Μετά τα κυριακάτικα δημοσιεύματα με τα οποία υπήρξε μια απόπειρα να εμπλέξουν τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας σε σενάρια αποσταθεροποίησης, παρακολουθήσαμε δυστυχώς σήμερα όλοι οι Έλληνες σε ζωντανή...
σύνδεση, να πλήττονται καίρια το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και ότι συμβολίζει αυτό.
Ιδιαίτερα δε, ο θεσμός του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ. Δηλώνουμε κατηγορηματικά οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ότι το κύρος των Ενόπλων Δυνάμεων δεν είναι υπό διαπραγμάτευση και ο χώρος του υπουργείου Εθνικής Άμυνας δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να προστατεύεται από την Ελληνική Αστυνομία.
Τα σύνορα του υπουργείου Εθνικής Άμυνας διαφυλάσσονται από τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας. Οι πένητες οικογενειάρχες που απλήρωτοι επί μήνες, διαμαρτύρονται, πρέπει να γίνουν δεκτοί σε διαπραγματεύσεις από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου".
Επίσης, ο βουλευτής Αχαίας και υπεύθυνος του τομέα Εθνικής Άμυνας του κόμματος, Γεώργιος Ντάβρης, τόνισε:
"Αξιότιμε κ. Υπουργέ της Εθνικής Άμυνας με αφορμή την σημερινή είσοδο στο Πεντάγωνο των εργαζομένων στα Ναυπηγεία, είναι καιρός να αντιληφθείτε ότι η πολιτική που μέχρι στιγμής εφαρμόζετε και τα νέα αχαρακτήριστα μέτρα που σχεδιάζετε να πάρετε εις βάρος των Ελλήνων πολιτών, δημιουργούν υπερβολική και δικαιολογημένη αγανάκτηση στους απλήρωτους και πεινασμένους οικογενειάρχες, που στη συνέχεια τους οδηγούν στο πεδίο της κοινωνικής βίας.
Κύριε Υπουργέ η πολιτική σας είναι αδιέξοδη.
Πείτε στον κ Στουρνάρα και στον κ. Πρωθυπουργό να πάρουν τα χρήματα από τους φοροφυγάδες και τους κλέφτες, για να μπορέσουν και οι πένητες πλέον των ναυπηγείων να καλύψουν τις βασικές ανάγκες των οικογενειών τους.
Αποφύγετε πάση θυσία τη βία και αναλύστε σε βάθος το συγκεκριμένο περιστατικό".
Τέλος, δηλώσεις για το ίδιο θέμα έκανε και η βουλευτής Δωδεκανήσου και υπεύθυνη του τομέα Ναυτιλίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Μίκα Ιατρίδη, η οποία σημείωσε:
"Ήταν θέμα χρόνου, να ξεχειλίσει το ποτήρι. Το γεγονός ότι, οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά παραμένουν απλήρωτοι επί έξι μήνες, αποδεικνύει ότι, τελικά, οι συνταγές των ιδιωτικοποιήσεων που εφαρμόστηκαν είναι αποτυχημένες. Πολύ περισσότερο, όταν μερικές από τις εταιρείες που “αξιοποίησαν” διαδοχικά τα ναυπηγεία, προέρχονται από την ίδια χώρα, από την οποία προέρχεται και η Siemens.
Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά - όπως και όλα τα ναυπηγεία της χώρας - αντιμετωπίζουν προβλήματα, που οφείλονται σε αλλοπρόσαλλες πολιτικές των τελευταίων ετών. Είναι παράλογο, η χώρα με το μεγαλύτερο στόλο να μην έχει ναυπηγεία σε λειτουργία, έτσι ώστε μέρος των ναυπηγούμενων πλοίων στο εξωτερικό, να κατασκευάζεται στην Ελλάδα.
Είναι ακόμη παράλογο, να υπάρχει απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, από το Δεκέμβριο του 2010, η οποία απαγορεύει την εμπορική δραστηριότητα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, τη ναυπήγηση δηλαδή εμπορικών πλοίων, γεγονός που θα μπορούσε να συμβάλλει στην ουσιαστική ανάπτυξη τους, τη στιγμή μάλιστα, που ναυπηγεία ευρωπαϊκών χωρών, απολαμβάνουν με διάφορους τρόπους, καθεστώς ιδιαίτερης προστασίας.
Η Κυβέρνηση και οι αρμόδιοι Υπουργοί που ευαγγελίζονται την ανάπτυξη, θα πρέπει να θέσουν το θέμα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να εξαντλήσουν όλες τις δυνατότητες που υπάρχουν, για να αλλάξει η απόφασή της.
Με αυτόν τον τρόπο, ίσως δοθεί η δυνατότητα στους εργαζόμενους και στους ενδιαφερόμενους Έλληνες εφοπλιστές να ξανακάνουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, αλλά και τις υπόλοιπες ναυπηγικές εγκαταστάσεις στην Ελλάδα, τόπους ζωής και δουλειάς για τον τόπο μας και τη ναυτιλία μας".
Σχολιάζοντας τα σημερινά επεισόδια στο Πεντάγωνο, ο εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Χρήστος Ζώης, ανέφερε:
"Μετά τα κυριακάτικα δημοσιεύματα με τα οποία υπήρξε μια απόπειρα να εμπλέξουν τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας σε σενάρια αποσταθεροποίησης, παρακολουθήσαμε δυστυχώς σήμερα όλοι οι Έλληνες σε ζωντανή...
σύνδεση, να πλήττονται καίρια το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και ότι συμβολίζει αυτό.
Ιδιαίτερα δε, ο θεσμός του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ. Δηλώνουμε κατηγορηματικά οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ότι το κύρος των Ενόπλων Δυνάμεων δεν είναι υπό διαπραγμάτευση και ο χώρος του υπουργείου Εθνικής Άμυνας δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να προστατεύεται από την Ελληνική Αστυνομία.
Τα σύνορα του υπουργείου Εθνικής Άμυνας διαφυλάσσονται από τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας. Οι πένητες οικογενειάρχες που απλήρωτοι επί μήνες, διαμαρτύρονται, πρέπει να γίνουν δεκτοί σε διαπραγματεύσεις από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου".
Επίσης, ο βουλευτής Αχαίας και υπεύθυνος του τομέα Εθνικής Άμυνας του κόμματος, Γεώργιος Ντάβρης, τόνισε:
"Αξιότιμε κ. Υπουργέ της Εθνικής Άμυνας με αφορμή την σημερινή είσοδο στο Πεντάγωνο των εργαζομένων στα Ναυπηγεία, είναι καιρός να αντιληφθείτε ότι η πολιτική που μέχρι στιγμής εφαρμόζετε και τα νέα αχαρακτήριστα μέτρα που σχεδιάζετε να πάρετε εις βάρος των Ελλήνων πολιτών, δημιουργούν υπερβολική και δικαιολογημένη αγανάκτηση στους απλήρωτους και πεινασμένους οικογενειάρχες, που στη συνέχεια τους οδηγούν στο πεδίο της κοινωνικής βίας.
Κύριε Υπουργέ η πολιτική σας είναι αδιέξοδη.
Πείτε στον κ Στουρνάρα και στον κ. Πρωθυπουργό να πάρουν τα χρήματα από τους φοροφυγάδες και τους κλέφτες, για να μπορέσουν και οι πένητες πλέον των ναυπηγείων να καλύψουν τις βασικές ανάγκες των οικογενειών τους.
Αποφύγετε πάση θυσία τη βία και αναλύστε σε βάθος το συγκεκριμένο περιστατικό".
Τέλος, δηλώσεις για το ίδιο θέμα έκανε και η βουλευτής Δωδεκανήσου και υπεύθυνη του τομέα Ναυτιλίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Μίκα Ιατρίδη, η οποία σημείωσε:
"Ήταν θέμα χρόνου, να ξεχειλίσει το ποτήρι. Το γεγονός ότι, οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά παραμένουν απλήρωτοι επί έξι μήνες, αποδεικνύει ότι, τελικά, οι συνταγές των ιδιωτικοποιήσεων που εφαρμόστηκαν είναι αποτυχημένες. Πολύ περισσότερο, όταν μερικές από τις εταιρείες που “αξιοποίησαν” διαδοχικά τα ναυπηγεία, προέρχονται από την ίδια χώρα, από την οποία προέρχεται και η Siemens.
Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά - όπως και όλα τα ναυπηγεία της χώρας - αντιμετωπίζουν προβλήματα, που οφείλονται σε αλλοπρόσαλλες πολιτικές των τελευταίων ετών. Είναι παράλογο, η χώρα με το μεγαλύτερο στόλο να μην έχει ναυπηγεία σε λειτουργία, έτσι ώστε μέρος των ναυπηγούμενων πλοίων στο εξωτερικό, να κατασκευάζεται στην Ελλάδα.
Είναι ακόμη παράλογο, να υπάρχει απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, από το Δεκέμβριο του 2010, η οποία απαγορεύει την εμπορική δραστηριότητα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, τη ναυπήγηση δηλαδή εμπορικών πλοίων, γεγονός που θα μπορούσε να συμβάλλει στην ουσιαστική ανάπτυξη τους, τη στιγμή μάλιστα, που ναυπηγεία ευρωπαϊκών χωρών, απολαμβάνουν με διάφορους τρόπους, καθεστώς ιδιαίτερης προστασίας.
Η Κυβέρνηση και οι αρμόδιοι Υπουργοί που ευαγγελίζονται την ανάπτυξη, θα πρέπει να θέσουν το θέμα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να εξαντλήσουν όλες τις δυνατότητες που υπάρχουν, για να αλλάξει η απόφασή της.
Με αυτόν τον τρόπο, ίσως δοθεί η δυνατότητα στους εργαζόμενους και στους ενδιαφερόμενους Έλληνες εφοπλιστές να ξανακάνουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, αλλά και τις υπόλοιπες ναυπηγικές εγκαταστάσεις στην Ελλάδα, τόπους ζωής και δουλειάς για τον τόπο μας και τη ναυτιλία μας".