Αρχείο

8 Οκτωβρίου 2012

Δήλωση Κουίκ για τα προβλήματα της Λέσβου


Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τέρενς Κουίκ, ο οποίος έχει υπό τη βουλευτική του εποπτεία και την Εκλογική Περιφέρεια της Λέσβου, σχολιάζοντας ομιλία του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών Χαράλαμπου Αθανασίου, έκανε την εξής δήλωση:
«Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ είμαστε...


ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων που κάνουμε προς την κυβέρνηση μέσω του κοινοβουλευτικού μας έργου. Δηλαδή, με τις συγκεκριμένες και στοχευμένες Ερωτήσεις τις οποίες κατέθεσα και καταθέτω με τη συνεργασία των Πολιτευτών και των Συντονιστών του Κινήματος σε αυτή τη σπουδαία Εκλογική Περιφέρεια, με επικεφαλής τον τέως Βουλευτή και Γραμματέα Αιγαίου και Νήσων του Κινήματος Σπύρο Γαληνό.
Με λίγα λόγια αναγκάσαμε την κυβέρνηση να βγει από το καβούκι της και να τοποθετηθεί είτε με γραπτές απαντήσεις στις Ερωτήσεις μου είτε με δημόσιες δηλώσεις, όπως οι προχθεσινές του κ. Αθανασίου, για προβλήματα και αιτήματα που είτε λίμναζαν χρόνια είτε αφορούσαν την επανατοποθέτηση της κεντρικής εξουσίας σε ζητήματα που επέδρασαν καταστροφικά κυρίως στο νησί της Λέσβου.
Επιβάλλοντας στην κυβέρνηση να τελειώνει με τη φραστική υποσχεσιολογία, εδώ και 1,5 μήνα έχω στα χέρια μου έγγραφη απάντηση σε Ερώτησή μου του Υπουργείου Εσωτερικών, ότι επιτέλους επαναπροσδιορίζεται ο Καλλικράτης στη Λέσβο.
Προσπαθώντας να οικειοποιηθεί την αποτελεσματικότητα της σχετικής Ερώτησης που είχα καταθέσει στη Βουλή, ο κ. Αθανασίου επιχείρησε προχθές να κλέψει τις εντυπώσεις αναφερόμενος στην επαναδημιουργία περισσότερων του ενός Δήμου στο νησί. Απλά του λέω, ότι τα πολιτικά παραμύθια τελείωσαν και ότι τώρα, δέσμιος της υπογραφής του Υπουργείου Εσωτερικών, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να ανασυντάξει τον Καλλικράτη.
Ο κ. Αθανασίου έσπευσε να σφετεριστεί και το θέμα της Πύλης Εισόδου στην Πέτρα για την οποία έχω καταθέσει πριν από 40 μέρες αναλυτική Ερώτηση στα αρμόδια Υπουργεία, χωρίς μέχρι στιγμής να έχω πάρει έγγραφη απάντηση. Προχθές στην ομιλία του είπε ότι η κυβέρνηση βλέπει το αίτημα θετικά και βάζει μπροστά τις διαδικασίες, την ώρα που μέχρι τη στιγμή που κατέθεσα την Ερώτηση σφύριζε αδιάφορα στα σχετικά αιτήματα και μάλιστα δείχνοντας αρνητική στάση. Τώρα, ως διά… μαγείας μετεβλήθη!
Χαίρομαι που επιτέλους υπήρξε μία έστω και προφορική αντίδραση στο θέμα που κατέθεσα με Ερώτηση. Επιμένω όμως να έχω την απάντηση και γραπτά, γιατί τα γραπτά μένουν, οπότε θα την επανακαταθέσω αυτούσια την Ερώτηση, ελπίζοντας ότι αυτή τη φορά οι παλαιοκομματικού βερμπαλιστικού τύπου νοοτροπίες να εκλείψουν και να αντικατασταθούν με έγγραφη τη διατύπωση των κυβερνητικών θέσεων που άκουσα.
Αύριο θα δώσω στη δημοσιότητα και την έγγραφη απάντηση που πήρα για τις ΔΟΥ της Λέσβου και η οποία ανεξάρτητα αν θυμίζει σενάριο ασπρόμαυρης ελληνικής ταινίας περασμένων δεκαετιών, επί της ουσίας αναγγέλλει την κυβερνητική υπόσχεση ότι και για τις ΔΟΥ επανεξετάζεται η μη Καλλικρατική δομή τους.
Τελειώνοντας, θέλω να διευκρινίσω ότι δεν έχω τίποτα το προσωπικό με τον κ. Χαράλαμπο Αθανασίου. Εκείνος, επειδή προφανώς στις επόμενες εκλογές θα κατέβει ως υποψήφιος του νομού Λέσβου, χτίζει από τώρα το σταυροδοτικό του προφίλ.
Από τη δική μου την πλευρά, όλοι γνωρίζουν, ότι η κοινοβουλευτική εμπλοκή μου με τη Λέσβο έγινε με εντολή του Προέδρου του Κινήματος Πάνου Καμμένου και την αποδέχθηκα με πολλή μεγάλη χαρά, χωρίς να έχω ούτε τώρα ούτε μελλοντικά την οποιαδήποτε σταυροδοτική σχέση με αυτή την Εκλογική Περιφέρεια, αφού την επόμενη φορά θα διεκδικήσω τη Βουλευτική Έδρα σε περιοχή της ηπειρωτικής Ελλάδας για την οποία δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποια θα είναι.
Με τη Λέσβο ασχολήθηκα και θα ασχολούμαι μόνο από αγάπη για την πατρίδα μου και το νησί και με οδηγό μου τον Ταξιάρχη».